Rabu, 27 Agustus 2014

עדכונים למנהל

שכרטיס הקול שלך אינו מותקן כהלכה. למרות בעיות אחרות יכולות לגרום לשגיאה זו, כרטיס קול לא הותקן כראוי הוא הסיבה הנפוצה ביותר. אם כרטיס הקול אינו מחובר כהלכה בלוח האם או שאין לך בקר שמע מחובר, אתה מקבל את הודעת השגיאה. כמו כן, ייתכן שההתקן שאתה מנסה להשתמש אינו תואם ללוח האם אתה משתמש.
פתרון בעיות השגיאה הנפוצה ביותר
הנה כמה צעדים שיש לנקוט כדי לפתור את השגיאה הנפוצה ביותר, כרטיס שלא הותקן כראוי:
אתה צריך קודם כל למצוא את המכשיר שלך אודיו שליטה או בקר. בקר זה מה שנותן לך את היכולת להתאים את הצליל לכל דבר.מתפריט ההתחלה שלך, ללכת ללוח הבקרה שלך. ואז, ללכת להוספת חומרה ולחפש את עצמך בחומרה. אל תתנו לחיפוש מחשב לזה באופן אוטומטי, כי אם הוא מותקן בצורה לא נכונה זה לא יכול היה לראות. לאחר מכן, לגלול למטה כדי להישמע התקנים ולחפש את בקר השמע שלך. בדוק את המאפיינים של המכשיר, ולראות אם הוא מותקן כראוי. אם זה לא מותקן כראוי אתה תראה צהוב מודגש סימן שאלה ליד שמו של המכשיר
הדרך הטובה ביותר לפתור בעיה זו היא להסיר את כרטיס הקול ואת הנהגים שלך. אתה תאתחל מחדש, להיכנס BIOS, להשבית את אודיו המשולב, יציאת משחק, ופוליפוני. לאחר מכן אתחולpupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah   בחזרה לחלונות, ללכת ללהוסיף הסרה של תוכניות ולוודא שתוכניות בשום צורה למכשיר הוסרו.
בשלב הבא, אתה צריך להתקין מחדש את כרטיס הקול ונהגים. זה עדכונים למנהלי התקנים אפשריים נעשו מאז כרטיס הקול יוצרו ושוחרר, כך שזה רעיון טוב לבקר באתר של היצרן ולראות אם יש עדכונים למנהלי התקנים. ברגע שאתה עושה את זה, הפעל מחדש את המחשב שוב.הבעיה היא (יותר סביר) את התקן ברירת המחדל במאפייני שמע הוא עדיין על הסיפון, אתה יכול לבחור את המכשירים יצירתי וזה כנראה יעבוד, אבל זה יהיה יותר טוב להשבית המשולב כולם ביחד.
סרה והתקנה מחדש כרטיס הקול יהיה יותר סביר לתקן את הבעיה שלך.
עצות לפתרון בעיות אחרות
אם אתה עדיין נתקלת בקשיים, לנסות רעיונות אחרים לפתרון בעיות אלה.
אם אתה חושב שכרטיס הקול שלך יכול להיות "מת", לפני לקנות אחד חדש, אני ממליץ על אחת אשראי אשר מתפקד באופן מלא מחברה, במידת האפשר, והתקנה שאחד כדי לראות אם הטעות היא בכרטיס עצמו.

נסו להשתמש בחריץ PCI שונה, חלונות דרך שעשויים לזהות אותו חדשים כבמקום לנסות להגדיר מחדש את זה על החריצים שלה ברגע זה. זה יכול גם לעזור לך כדי לקבוע אם אחד מהחריצים הם רעים.
אם יש לך כרטיס קול המשולב אבל מנסים להשתמש בכרטיס קול שקנית בנפרד, להבטיח המשולב אחד מנוטרל.
להבטיח תמיד את כרטיס הקול שאתה רוכש תואם ללוח שלך. אם זה לא אומר שעל האריזה, לעשות קצת מחקר באינטרנט לפני הרכישה.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar