Rabu, 27 Agustus 2014

דד את החברים ו

להישאר בקשר עם משפחה וחברים מעולם לא היה קל עם המהירות ויעילות של הטכנולוגיה של היום. אנחנו חיים בעולם של דואר אלקטרוני, הודעות טקסט והודעות מיידיות ושיחות סלולריים.

בעוד אפשרויות כגון לעשות את זה קל לשמור על קשר, טכנולוגיות אלה פחתו גם ההיבט הרגשי של התקשורת שלנו.

הנה כמה הצעות כיצד להשתמש בטכנולוגיה כדי להישאר קרוב להיקירים ו, באותו הזמן, להחזיר את האלמנט האישי בתקשורת שלך.

* שלח הודעת DVD אישית. עכשיו אתה יכול לתת את המתנה של זכרונות עזים, צבעוניים על ידי יצירת הודעות DVD מותאמת אישית עבור החברים ובני המשפחה שלך. זוהי דרך מהירה, קלה ומהנה כדי לשמור על קשר.

לא יכול לעשות את זה למפגש של בוגרי התיכון? השתמש במצלמת וידאו Handycam DVD Sony להקליט הודעה מיוחדת לחברים לכיתה ישנות. גם אתה יכול לקבל מעטפות דואר DVD Sony מיוחדות לחלוק את הדיסקים שלך.

עודד את החברים ובני משפחה כדי לגמול. כשתקבל את תקליטורי DVD שלהם, פשוט מכניס אותם לשחקן שלך כפי שהיית עושה סרט.

* הפוך את מועד צ'אט מצלמת אינטרנט.תמונה אומרת יותר מאלף מילות, אבל וידאו בזמן אמת, מדבר בעד עוצמה. אמנם שום דבר לא יכול להחליף את השיחה ב-אדם, אתה יכול לקבל נורא קרוב לדבר האמיתי עם צ'אט מצלמת אינטרנט.

לאסוף את יקיריכם מול מצלמת לדבר, להציג תמונות או ייעוץ מניה.

פעם ראשונה גילוף טורקיה? קבל אבא על מצלמת רשת - הוא כנראה יכול ללוות אותך דרכו. לתזמן הצ'אט שלך על אירוע מיוחד - אולי ביום הולדת או חג - ואל תשכחו לתכנן הבא שלך. אתה יכול אפילו להפוך אותו לאירוע שנתי.

* יצירת קובץ וידאו במצלמה הדיגיטלית עדיין שלך. שכחת את יום ההולדת של האמא שלך או לא יכול ללמוד בבית הספר של הילד שלך לשחק? שלח יקיריכם סרטון וידאו, כך שהם תוכל לדעת כמה אכפת לך.

להיות יצירתי, לנער את הדברים ולשתף את הרעיונות שלך. זה מעולם לא היה קל כל כך "להיות שם כשאתה לא." - נו

Tidak ada komentar:

Posting Komentar