Rabu, 27 Agustus 2014

כולנו הייתי שם. אולי ילד חולה או המכונית היא בחנות צורך תיקונים. אני מבין שהדברים האלה לעתים

להתאים את הצרכים של צוות שלי. הלוואי שהייתי יכול לומר שזה היה כדי להתאים את הצרכים של הלקוחות שלנו, אך למרבה הצער, זה לא המקרה. אתה רואה, מערכת הטלפון הישנה שלנו הייתה הרבה יותר הרחבות מאשר היו לנו קווים ל. הוא נבנה מתוך ההנחה שתקשורת בין משרדים הייתה להיות מנוצלת יותר משיחות נכנסות ויוצאות. מאז עוסק החברה שלי בעיקר עם עסקים באינטרנט ולא עושה הרבה בדרך של עסקות בטלפון, המערכת שמתי במקום ב-90 שירתה אותנו היטב עד לא מזמן. נכון לסוף, היה לי ספקים שהגיעו אליי באופן מסורתי בטלפון שולח לי הודעות דואר אלקטרוני. הם מתלוננים שזה לעתים קרובות בלתי אפשרי לעבור אליי. אני בדקתי את העניין וזה מה שמצאתי ... רוב העובדים שלי בילו הרבה זמן מדבר בטלפון. הם לא היו מדברים לספקים, לקוחות, ספקי שירות או גופים עסקיים אחרים. במקום זאת, הם משתמשים בטלפון מסיבות אישיות.

אל תבינו אותי לא נכון, אני לא הסוג של בוס שחושב שזה לא מקובל לדבר בטלפון. אני מבין שבמהלך יום העבודה, דברים באופן בלתי נמנע כרוכים לבוא אשר דורשים תשומת הלב של עובדים. כולנו הייתי שם. אולי ילד חולה או המכונית היא בחנות צורך תיקונים. אני מבין שהדברים האלה לעתים קרובות דורשים זמן בילה בטלפון. אם לשפוט על פי התנועה בקווים שלי וחשבונות טלפון האסטרונומיים שאני מקבל, לעומת זאת, זה היה הרבה מעבר למה שאני חושב כל מעביד ישקול מקובל.

לכן, החלטתי להחליף את מערכת הטלפון הישנה.המערכת החדשה יש שורה לכל ארכה, כולל שלי, כך שספקים או כל אחד אחר יוכל להגיע אליי בכל עת. מאז מערכת הטלפון החדשה מציעה גם פונקציונליות מוגבר, לא היה לי תכונה נוספת שתוכנתה ב.

עכשיו, בכל פעם שמישהו עושה שיחה יוצאת, הם חייבים לחייג את הקוד שלהם, כך ששניהם המספר הם קוראים ופעמים בילו נרשמים. רשומות אלו מתאימות לחשבון הטלפון וכל העובדים נדרשים לסמן שיחות שאינן עסקיות הקשורים הם עושים בכל חודש. מאז השיחות לשאת את הקוד שלהם, הם לא יכולים לומר שזה לא היה אותם שעשה את השיחה. כמובן, הם חייבים לשלם עבור שיחות אלה. שמו לב שפעמי טלפון (ואת חשבונות הטלפון שלי) ירדו באופן משמעותי.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar