Rabu, 27 Agustus 2014

ם כל טלפון רגיל.

שאתה שואל את עצמך אם אלחוטי הוא בשבילך. ובכן, היום, אנשים רבים שואלים את עצמם את אותה שאלה. אם אתה צופה בחדשות הכותרת, אתה חייב לראות את הסיפורים מעורבים מיזוגים, תקנות פדרליות, וחוקי מס חדשים. זה כל הנקודות לעובדה שVoIP הפך רושם ברור על אזרחים אמריקאים והוא כאן כדי להישאר. זה עלול להיות קשה עבור אנשים מסוימים כדי להסיר את כבלי טלפון מבתיהם; יש לנו תלוי בהם במשך 100 שנים. אבל ברגע שהרבה אנשים לקחת את הזמן כדי לשקול את היתרונות וחסרונות, רוב בוחרים ללכת אלחוטי. הנה כמה סיבות, מדוע כדאי לך לעשות את המעבר לאלחוטי.

.1 Wireless יוצר רשת מהירה יותר

רשתות אלחוטיות הן מהירות. עם VoIP, אתה יכול ליצור רשת שמשלבת נתונים, אודיו, וידאו, ותכונות אינטרנט מחשב. אתה יכול בקלות לעקוב אחר הרשת שלך לבעיות ופתרון בעיות היא הרבה יותר פשוטה עם יישומים מבוססים אינטרנט ולא יישומי חומרה. VoIP משתמש בפחות רוחב פס מאשר יישומים אחרים וזה בטווח הארוך חוסך כסף. זה הוא בעל ערך מיוחד לעסקים. עסקים יכולים גם לספק שירות טוב יותר ללקוחות עם תוכניות משולבות. לא רק את תפוקת גידול זה, אלא גם זה חוסך זמן וכסף בטווח הארוך.


.2 VoIP חוסך לך כסף

בסך הכל, VoIP הוא הרבה יותר זול ואז PSTN. אתה פשוט לשלם עבור שירותי האינטרנט שלך, ולאחר מכן לפי VoIP ספק שאתה בוחר. תמורת תשלום חודשי פעם אחת, אתה יכול לקבל שיחות טלפון ללא הגבלה זמן ומקומי מרחק. יהיה עליך לבדוק עם ספק שירות VoIP שאתה בוחר לפרטים מדויקים על השיעורים שלהם. לפעמים, ספק שירות VoIP יאפשר שיחות חינם בתוך העולם למחשב אחר, עדיין עשוי להיות בתשלום עבור שיחות בעולם לטלפון הקווי. תמיד בדוק עם ספק השירות שבחרת לפרטים מדויקים לגבי התכנית שבחרת. כלול בתוכניות שירות VoIP רבות הם תכונות חופשיות. תכונות אלה כוללות שירות תא קולי, שיחה מזוהית, שיחה ממתינה, נא לא להפריע, ועוד. שוב, בדוק עם ספק השירות שבחרת לסקירה של כל התכונות יחד עם התכנית שלך.היתרון הגדול ביותר הוא השיחות למרחקים ארוכים ללא הגבלה. זה הוכיח את עצמו מספר אחת הסיבות מדוע רוב העסקים עוברים לVoIP. לעסקים כגון מכירות או עבודות שיש עובדים ניידים, היתרונות הללו ללכת בלי לומר. אבל בסך הכל, העלות הממוצעת של VoIP היא משמעותי פחות בהשוואה לעלות PSTN.

.3 VoIP מאפשר לך לדבר עם יותר מאדם אחד בכל פעם


עם VoIP, אתה יכול לדבר עם יותר מאדם אחד מבלי לשלם תשלום נוסף עבור שירותים כגון שיחות שלוש דרך. עם VoIP אתה יכול לקבל יותר משלושה אנשים בטלפון בבת אחת. VoIP הוא הפתרון המושלם למי שרוצה לחקור את התכונות של שיחות ועידה. זה חשוב מאוד לעסקים שיש להם עובדים בחו"ל. על ידי שימוש בתכונות שיחות הוועידה בווידאו, מעסיקים יגדילו את הפרודוקטיביות שלהם.

.4 ליהנות גמישות רבה יותר


באמצעות VoIP, אתה יכול לקחת את ציוד VoIP שלך איתך בכל פעם שאתה נוסע. VoIP ספק השירות שלך ישלח לך ממיר שיאפשר לך להשתמש בממיר שלך עם כל טלפון רגיל.ממיר מגיע מתוכנתים עם מספר הטלפון שלך, ומאפשר לך לקחת את הטלפון ואת מספר טלפון שלך איתך ברחבי העולם. כל מה שאתה צריך זה חיבור לאינטרנט במהירות גבוהה, ואתה יכול להשתמש בשירות טלפון VoIP שלך. זוהי תועלת קיצונית לעובדים ניידים. לא עוד מערכות תקשורת מיושנות הכרחיות, או שעובדים מנסים לנהל את העסקים על תוכניות מראש בטלפון סלולארי. באמצעות VoIP, עובד יהיה גישה למספר שלו / הטלפון שלה, בכל מקום בו הם נמצאים. בין אם מחוץ למדינה, במלון, או שנסעו בנסיעת עסקים, לקוחות יהיו מסוגלים לקרוא אותו המספר כמו גם דואר קולי חופשה במחשבו של העובד.

.5 אתה יכול לחסוך כסף עבור המשפחה וחברים על ידי בחירת אזור החיוג שלך

ספקי שירות VoIP רבים ייתן לך את האפשרות של בחירת מספר אזור החיוג משלך. זהו יתרון עצום לבני משפחה וחבר שיכול לקרוא לך באופן מקומי, אם תבחר אותו מספר קוד הא

Tidak ada komentar:

Posting Komentar